European Agency - Axencia Europea


It's an eye-catching headline: "Pontevedra, Pioneer in Inclusive Education". However, the event - a study visit by a handful of representatives of the European Agency for the Development of Special Needs Education - was more about groundwork than grand announcements. The Agency is compiling a Profile of Inclusive Teachers, and brought a draft version - translated by me - for consultation by education professionals, with a particular focus on Inicial Teacher Training.

The visit consisted of a series of presentations, with each representative describing the education system and treatment of special needs in his or her own member-state - intrepreted by me of course. They then visited an Inclusive Education project underway between several primary schools in the town of A Estrada and a group of researchers at the University of Vigo, within the CIES Network, a multi-university collaboration. A round table discussion was held in the town of A Estrada, with around forty participants: teachers, parents, researchers, and other professionals. It was a challenge to faithfully represent each voice, switching back and forth between English, Spanish and Galician, but with a strong coffee before starting I kept up to speed until the end, more than two hours.

Given the subject under discussion, a second round table discussion was held the following day, in the Faculty of Education, University of Vigo (Pontevedra Campus). Teacher trainers and researchers, above all, debated how to train teachers for inclusive education, in the very classrooms normally given over to courses of Initial Teacher Training in the BA Ed equivalents.

The European Agency's study visits continue in other member states, while we regret the lack of videos from the event, as hearing such a range of perspectives in one discussion is a rather unusual privilege. 

El titular del Diario de Pontevedra es llamativo. Sin embargo, el evento - una visita de estudio de un grupo de representantes de la Agencia Europea para el Desarrollo de la Educación Especial - pretendía hacer trabajo de base más que grandes anuncios. La Agencia esta redactando un Perfil del profesorado inclusivo, y traía un borrador del documento - traducido por mí, claro está - para su consideración por profesionales de la educación, con un enfoque especial en la formación inicial del profesorado.

La visita consistía de una serie de presentaciones, donde cada representante ilustraba el sistema educativo y el tratamiento de las NEE en su país - todas interpretadas por mí, por supuesto. Entonces visitaban un proyecto de Educación Inclusiva entre diferentes CEIPs de A Estrada, y un grupo de investigación de la Universidad de Vigo, como parte de la Red CIES, una colaboración entre distintas universidades. Allí en A Estrada, se celebró una mesa redonda de unas cuarenta participantes: profesorado, familias, investigadoras, y otras profesionales. Fue un reto representar fidelmente a cada voz, entre inglés, castellano y gallego, pero con un poco de café y agua me mantuve en el punto durante las más de dos horas de reunión.

Dada la temática en cuestión, continuamos con otra mesa redonda en la Facultad de las Ciencias de la Educación en Pontevedra. Formadores del profesorado e investigadores, sobre todo, debatían cómo preparar al profesorado para la educación inlusiva, en las mismas aulas donde se suelen impartir clases de Magisterio.

Las visitas de estudio continúan en otros estados-miembros de la UE. Lástima no tener grabadas las jornadas, ya que la confluencia de perspectivas diversas no es tan habitual.

O titular do Diario de Pontevedra é chamativo. Porén, o evento - unha visita de estudo dunha chea de representantes da Axencia Europea para o Desenvolvemento da Educación Especial - pretendía facer máis traballo de base que grandes anuncios. A Axencia está a redactar un Perfil do profesorado inclusivo, e trouxo o borrador deste documento - traducido por min, claro está - para a súa consideración por profesionais da educación, cun enfoque especial na formación inicial do profesorado.

A visita consistía dunha serie de presentacións, onde cada representante ilustraba o sistema educativo e o tratamento das NEE no seu país - todas interpretadas por min, por suposto. Entón visitaban un proxecto de Educación Inclusiva entre diferentes CEIPs da Estrada, e un grupo de investigación da UVigo, coma parte da Rede CIES, unha colaboración entre distintas universidades. Alí na Estrada, celebrouse unha mesa redonda dunhas corenta participantes: profesorado, familias, investigadoras, e outras profesionais. Foi un reto representar fidelmente cada voz, entre inglés, castelán e galego, mais cun pouco de café e auga din a talla durante as máis de dúas horas da xuntanza.

Dada a temática en xogo, continuamos con outra xornada de mesa redonda na Facultade das Ciencias da Educación en Pontevedra. Formadores do profesorado e investiagadoras, sobre todo, debatían como preparar ao profesorado para a educación inclusiva, nas mesmas aulas onde se adoitan impartir clases de Maxisterio.

As visitas de estudo continúan noutros estados-membros da UE. Mágoa non ter gravadas as conferencias porque non é habitual acceder a esa confluencia de perspectivas diversas.
  • Natasha Crofton

0 comments:

Post a Comment